E-marketing begreber

For at sende enhver form for elektronisk kommunikation som en del af vores Partner Program og for at overholde de øvrige vilkår og betingelser i vores aftale med dig, skal du sikre følgende:

  • • Du har opnået klart og specifikt samtykke fra de foreslåede modtagere, før du sender sådanne kommunikationer. Dette samtykke skal være opnået gennem en "opt-in" mekanisme. For eksempel skal de foreslåede modtagere aktivt have afkrydset en boks, der angiver deres villighed til at modtage markedsføringskommunikation fra dig, der fremmer tredjepartsprodukter og -tjenester. Opt-in-boksen må ikke være forududfyldt.

  • • Kommunikationen identificerer og fremmer eksplicit vores hjemmeside og/eller operatørsider eller tjenester som emnet for kommunikationen.

  • • Hvis sådan kommunikation omfatter tilbud, konkurrencer eller spil, skal du tydeligt identificere promotionen, konkurrencen eller spillet som sådan og angive eventuelle betingelser, som potentielle spillere skal opfylde for at kvalificere sig til promotionen, konkurrencen eller spillet, klart og utvetydigt i kommunikationen.

  • • Du må ikke sende sådan kommunikation til personer under 18 år eller under den myndighedsalder, der gælder i landet for de foreslåede modtagere af sådan kommunikation, afhængigt af hvilken alder der er højst.

  • • Du må ikke anvende nogen former for viral marketingteknikker som en del af dine elektroniske marketingaktiviteter.

  • • Enhver sådan kommunikation skal udelukkende fremme os, vores hjemmeside og/eller operatørsider (og ikke nogen tredjeparter, tredjepartstjenester eller tredjepartssider) og må ikke indeholde andet indhold end operatørens indhold.

  • • Du skal inkludere dit sande navn (f.eks. i "Fra"-linjen i en e-mail) og ikke en salgstale eller markedsføringsbesked. Enhver sådan kommunikation skal tydeligt identificere dig som afsenderen af kommunikationen, og du må ikke forfalske eller forsøge at skjule din identitet.

  • • Du må ikke vildlede modtagerne med hensyn til kommunikationens indhold og formål.

  • • Du skal give en tydelig og velfungerende "afmeld" eller "unsubscribe" mulighed i hver kommunikation.

  • • Kommunikationen skal indeholde en gyldig adresse, hvortil modtageren kan svare for at afmelde sig/framelde sig fremtidige markedsføringskommunikationer. Svaradressen skal forblive aktiv i mindst tredive (30) dage efter afsendelsen af kommunikationen.

  • • Du skal hurtigt imødekomme enhver afmeldningsanmodning fra enhver modtager af kommunikationen. Du må ikke sende yderligere markedsføringskommunikationer til nogen person, der har angivet (på nogen måde) deres ønske om ikke at modtage yderligere markedsføringskommunikationer.

  • • Du skal inkludere en fysisk forretningsadresse i enhver sådan kommunikation.

  • • Du skal inkludere et link til din privatlivspolitik i enhver sådan kommunikation.

  • • Du må ikke sende sådanne kommunikationer til nogen person, der er registreret i nogen relevant register over personer, der ikke ønsker at modtage markedsføringskommunikation.

;